مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-18اقتصادي

صادرات کالاهای سلامت محور بالاترین ارزش افزوده را دارد


بالاترین ارزش افزوده در حوزه صادرات کشور مربوط به کالاهای سلامت محور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا شانه ساز، اظهار کرد: استفاده از تکنولوژی ها با حداقل هزینه ها در کوتاه ترین زمان و فرآیند و ارائه آن به گیرندگان خدمت سبب افزایش امید و تغییر سبک زندگی شده و باید با مساعدت های لازم این مهم را برای گیرندگان خدمت در جامعه فراهم کنیم.

وی افزود: در زمینه تولید تجهیزات پزشکی، دارویی و هر آنچه کالای سلامت محور قلمداد می شود به توان داخلی متکی هستیم زیرا دنیای امروز به نیازهای واقعی توجه نکرده و به محض آنکه شرکت های خارجی با نیازهای ما آشنا شوند؛ تحت فشار دولت های خود قرار گرفته و از ارائه خدمات به بازار بزرگ ایران منع خواهند شد.

شانه ساز با تاکید بر اینکه مهم ترین ابزار ما نخبگانی هستند که برای رفع نیازهای کشور گام بر می دارند، ادامه داد: برای تأمین دارو و تجهیزات با چالش های متعددی مواجه هستیم و هر چه ترامپ و ترامپیست ها فشار وارد کنند با تکیه بر توانمندی جوانان نخبه به حیات خود ادامه می دهیم.

رییس سازمان غذا و دارو ضمن اعلام آمادگی در جهت رفع نیازهای نخبگان و دریافت پیشنهادات آنان جهت راهگشایی در حوزه تجهیزات پزشکی و دارویی، گفت: باید با همکاری و تلاش یکدیگر تنور فعالیت های دانش بنیان را گرم کنیم و از خروج نخبگان از کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کالاهای سلامت محور بالاترین ارزش افزوده را دارد

صادرات کالاهای سلامت محور بالاترین ارزش افزوده را دارد