مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-18سياسي

ایجاد تحول در فضای مدارس سیستان و بلوچستان یک اولویت است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: اثرگذاری و بهره وری حضور طلاب حوزه علمیه در سطح مدارس استان تا حدود زیادی می تواند میزان تحول را به ما نشان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در نشست کمیته همکاری آموزش وپرورش و حوزه های علمیه با اشاره به اهمیت کار در حوزه آموزش وپرورش گفت: در گفتگو با مسئولان آموزش وپرورش استان بارها آمادگی خود را برای حضور در جلسات تخصصی و تصمیم گیری در حوزه های مختلف آموزش وپرورش اعلام کرده ام.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: به دنبال برگزاری جلسات تشریفاتی و صرفاً ارائه گزارش و رفع تکلیف نباشید بلکه با برنامه ریزی و پیگیری های لازم کار را به نتیجه برسانید.

آیت الله محامی با اشاره به ضرورت همکاری بیشتر آموزش وپرورش با حوزه های علمیه، اظهار داشت: توافق نامه ای پنج ساله و در پنج محور کلی بین وزیر آموزش وپرورش و رییس حوزه های علمیه کشور تصویب و به امضا رسیده که در استان نیازمند گفتگو و بررسی است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به این که به دنبال ایجاد تحول در فضای مدارس هستیم، بیان کرد: میزان اثرگذاری و بهره وری حضور طلاب حوزه علمیه در سطح مدارس، می تواند تا حدود زیادی میزان تحول را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تحول در فضای مدارس سیستان و بلوچستان یک اولویت است

ایجاد تحول در فضای مدارس سیستان و بلوچستان یک اولویت است