مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-18اقتصادي

سهام بخریم یا سکه؟


هفته آخر شهریور 99 قیمت ارز و سکه افزایش یافت، و بعد از مدت ها شاخص کل بازار سرمایه نیز رشد کرد و سبزپوش شد.

- جی پلاس ، چهارمین هفته شهریور 99 با افزایش چشمگیر نرخ ارز و سکه آغاز شد به طوری که روند افزایش قیمت در روز های بعدی ادامه داشت و نرخ دلار و یور وارد کانال قیمتی جدیدی شدند همچنین قیمت طلا و سکه نیز همسو با بازار ارز دستخوش تغییرات شدید قیمتی شدند به طوری که سکه به کانال 13 میلیون تومانی رسید البته بازار ارز و سکه در آخرین روز هفته با کاهش اندکی در قیمت مواجه شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بازار سرمایه نیز بر خلاف هفته های گذشته شرع به رشد کرد و نمودار شاخص کل بورس تغییر مسیر داد و روند صعودی را در پیش گرفت که در پی آن شاهد سبز پوش شدن اکثر نماد های بازار سرمایه بوده ایم.

شنبه (22 شهریور) شاخص کل بورس در آغاز معاملات با رشد 31 هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و 590 هزار واحدی شد همچنین در آخرین روز معاملات هفته شاخص کل بورس در آغاز معاملات با رشد 44 هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و هزار 709 واحدی شد.

نرخ دلار و یورو بیش از 4 هزار تومان افزایش یافت درآخرین هفته شهریور 99 بازار ارز روند افزایش در قیمت را تجربه کرد به طوری در اولین روز هفته نرخ دلار و یورو به ترتیب به مبلغ 22 هزار و 980 تومان و 27 هزار و 180 تومان بوده است که افزایش قیمت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام بخریم یا سکه؟

سهام بخریم یا سکه؟