مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-18سياسي

برگزاری نمایشگاه مجازی «ستارگان درخشان» همزمان با هفته دفاع مقدس


مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری نمایشگاه عکس مجازی «ستارگان درخشان» و مسابقات فرهنگی  مجازی و تلویزیونی خبر داد و عنوان کرد: برگزاری کنگره ملی «لاله‎‏های سفید» بزرگداشت شهدای منا نیز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

- برگزاری نمایشگاه مجازی ستارگان درخشان همزمان با هفته دفاع مقدس ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری نمایشگاه عکس مجازی ستارگان درخشان و مسابقات فرهنگی  مجازی و تلویزیونی خبر داد و عنوان کرد: برگزاری کنگره ملی لاله‎‏های سفید بزرگداشت شهدای منا نیز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

عبدالله پاکاری در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یک گنج و ثروت بی پایان برای کشور بود که تمام فضایل والا و ارزشمند انسانی و معنوی را می توان در آن پیدا کرد.

وی هفته دفاع مقدس را نشان دهنده عزت و سربلندی ملت ایران دانست و افزود: ملت انقلابی ایران در طول دوران دفاع مقدس با اتکا به خداوند متعال، اطاعت از ولایت، حفظ وحدت و حضور در صحنه توانست در برابر هجمه گسترده دشمنان بایستد و اجازه ندهد وجبی از خاک مقدس میهن در اشغال متجاوزان بماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اضافه کرد: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه مجازی «ستارگان درخشان» همزمان با هفته دفاع مقدس

برگزاری نمایشگاه مجازی «ستارگان درخشان» همزمان با هفته دفاع مقدس