مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-18بين الملل

پارلمان اتحادیه اروپا از نوامبر دیگر لوکاشنکو را رییس جمهوری بلاروس نمی داند


پارلمان اتحادیه اروپا با اعلام اینکه تحریم های اقتصادی اتحادیه علیه لوکاشنکو وضع می شود، گفت، لوکاشنکو را نباید از نوامبر آتی، رییس جمهوری بلاروس دانست.

- پارلمان اتحادیه اروپا با اعلام اینکه تحریم های اقتصادی اتحادیه علیه لوکاشنکو وضع می شود، گفت، لوکاشنکو را نباید از نوامبر آتی، رییس جمهوری بلاروس دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مدت زمان ریاست جمهوری الکساندر لوکاشنکو در بلاروس تا نوامبر است و پس از آن منقضی می شود و پارلمان اتحادیه اروپا گفته که پس از آن وی را دیگر نباید به عنوان رییس جمهوری این کشور به رسمیت شناخت و تحریم های اقتصادی علیه وی اعمال می شود.

پارلمان اروپا با 574 رای موافق در مقابل 37 رای مخالف و 82 رای ممتنع و در حمایت از اعتراضات در بلاروس نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری 9 اوت در این کشور را رد کرد؛ در این انتخابات، لوکاشنکو مجدد پیروز شده بود که به گفته غربی ها با تقلب همراه بوده است.

پتراس اوسترویشس، قانونگذار میانه روی لیتوانیایی در پارلمان اتحادیه اروپا که رهبری اقدامات این پارلمان را در اعمال فشار بر مقام های ارشد بلاروس برعهده دارد، گفت: اتحادیه اروپا یک رویکرد جدید در قبال بلاروس دارد که شامل حذف هرگونه همکاری با رژیم لوکاشنکو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اتحادیه اروپا از نوامبر دیگر لوکاشنکو را رییس جمهوری بلاروس نمی داند

پارلمان اتحادیه اروپا از نوامبر دیگر لوکاشنکو را رییس جمهوری بلاروس نمی داند