مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-18پزشكي

پایان کرونا به چه چیزی بستگی دارد؟/ پاسخ عضو ستاد ملی مقابله با کرونا


یک متخصص بیماریهای عفونی با بیان اینکه اگر مردم موارد را بطور کامل رعایت کنند در 6 ماهه دوم امسال می توانیم کرونا را شکست دهیم، افزود: «پایان کرونا به نوع رفتار مردم بستگی دارد».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، به نقل از ایرنا، عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: نهادینه شدن فرهنگ استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی کننده در محیط های کاری، تفریحی، خرید و غیره باعث می شود در فصل سرما کرونا را از پای درآوریم.

مسعود مردانی روز جمعه افزود: رعایت اصول بهداشتی در کشور توسط همه افراد جامعه باید به صورت یک فرهنگ در آید زیرا ویروس کرونا بسیار خطرناک است و رفتارهای متفاوتی را با علایم مختلف از خود بروز می دهد، اگر مردم موارد را بطور کامل رعایت کنند در 6 ماهه دوم امسال می توانیم آن را شکست دهیم.

وی اظهار داشت: پایان کرونا به نوع رفتار مردم بستگی دارد، از همه افراد جامعه می خواهیم که به توصیه های بهداشتی توجه خاصی کنند بویژه در مکان های پر رفت و آمد و شلوغ از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

این متخصص بیماریهای عفونی ادامه داد: قشر زحمتکش کادر درمانی نیازمند همراهی مردم در شکست کرونا هستند و اگر آنها توصیه های بهداشتی را همچنان رعایت کنند، پاییز و زمستان امسال که آنفلوآنزا نیز شیوع دارد، می توان مبتلایان به کرونا را کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کرونا به چه چیزی بستگی دارد؟/ پاسخ عضو ستاد ملی مقابله با کرونا

پایان کرونا به چه چیزی بستگی دارد؟/ پاسخ عضو ستاد ملی مقابله با کرونا