مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-18سياسي

تسهیلات شهرداری برای تغییر کاربری املاک/تهران قطب گردشگری می شود


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اهتمام مدیریت شهری جهت تبدیل پایتخت به قطب گردشگری گفت: در صورت تبدیل ملک با کاربری مسکونی به فرهنگی، عوارضی از مالک اخذ نمی شود.

- حسن خلیل آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره انتقادهای وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از شهرداری تهران به دلیل همکاری نکردن در تبدیل خیابان نجات اللهی به بازار صنایع دستی، اظهار داشت: خیابان نجات اللهی سال گذشته تبدیل به گذر صنایع دستی شد و صحبت های وزیر صنایع دستی و گردشگری صحت ندارد و مورد تأیید ما نیست.

وی افزود: شهرداری تهران پس از تعریف این راسته به گذر فرهنگی حتی امتیازهایی برای مالکین مناطق مسکونی و مغازه داران در نظر گرفت از جمله اینکه اگر املاک مسکونی تبدیل به محل فعالیت حوزه گردشگری شود و به نوعی تغییر کاربری صورت گیرد عوارض از مالکان اخذ نمی شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بیان داشت: شهرداری منطقه در صورتی که مالک، ملک خود را تبدیل به محل نمایش تئاتر، کافه یا نمایشگاه کند، عوارض کاربری تجاری از آن اخذ نخواهد کرد.

خلیل آبادی بیان داشت: البته اگر این اقدام صورت گیرد ولی پس از آن مشخص شود که سوء استفاده صورت گرفته و ملک تبدیل به سوپرمارکت یا رستوران شده است بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات شهرداری برای تغییر کاربری املاک/تهران قطب گردشگری می شود

تسهیلات شهرداری برای تغییر کاربری املاک/تهران قطب گردشگری می شود