مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-18اقتصادي

خسارت گرما به 40 درصد محصول پسته در شهرستان انار


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت: برآورد برداشت پسته امسال شهرستان بالغ بر 12 هزار تن بود که بین 35 تا 40 درصد محصول امسال بر اثر گرمی هوا خسارت دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان انار، عباس سعیدی رییس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان اظهار داشت: کشت های گلخانه ای در حال حاضر بهترین گزینه کشت در استان و به ویژه شهرستان انار است که خوشبختانه اعتبارات مناسبی برای توسعه کشت های گلخانه ای در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان تاکید کرد در سطح استان هیچ گونه محدودیتی برای آب شیرین کن های گلخانه ای وجود ندارد و مجوز آن در کوتاه ترین زمان صادر و به متقاضیان این طرح بدون محدودیت تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان با همکاری اداره منابع آب، مکان یابی در خصوص واگذاری زمین راه اندازی مجتمع گلخانه ای را به عمل خواهند آورد.

سعیدی در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای اقتصادی پرورش دام به خصوص بز سانن و گوسفند رومانوف و عدم وجود محدودیت در تولید آن، بر توسعه دامداری شهرستان توصیه کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان با اشاره به واگذاری زمین جهت احداث ترمینال های ضبط پسته گفت: تفکیک زمین به زودی انجام خواهد شد و در کوتاه ترین زمان در اختیار سرمایه گذاران قرار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت گرما به 40 درصد محصول پسته در شهرستان انار

خسارت گرما به 40 درصد محصول پسته در شهرستان انار