مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-18ورزشي

آیا علی دایی را هم مثل فردوسی پور از فوتبال ایران حذف کرده اند؟


با انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی تراکتور، تکلیف همه نیمکت های لیگ بیستم مشخص شده است ولی باز هم مثل سال گذشته خبری از علی دایی نیست! هیچ فرد یا نهادی حاضر نیست دلیل بیرون ماندن دایی را برای مردم توضیح دهد.

- فصل نقل و انتقالات لیگ برتر حداقل برای مربیان رو به اتمام است و در پایان کورسی که تنها مربیان ایرانی حائز شرایط حضور در آن بودند، یکی از شاخص ترین چهره‌های نیمکت های لیگ برتر طی تمام ادوار آن، باز هم بیرون مانده است که نمی تواند موضوعی عادی و معمولی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، علی دایی چهره برجسته فوتبال ایران که در کنار بازی در تیمهای نامدار فوتبال اروپا همچون بایرن مونیخ و هرتابرلین، با زدن یکصد و نه گل در دوران حضورش در تیم ملی ایران، عنوان مهم آقای گل بازی‌های ملی فیفا را یدک می‌کشد و آبرو و اعتبار فوتبال ایران در دنیا محسوب می‌شود، حالا در داخل کشور و در وطن خود گویا تحریم شده است! این اتفاق در حالی است که پیش از او عادل فردوسی پور دیگر چهره برجسته مرتبط با فوتبال ایران که در حیطه رسانه، اعتبار و شهرتی نظیر علی دایی میان ایرانی‌ها پیدا کرده بود نیز ناگهان از صفحه تلویزیون محو شد و دیگر در قاب تصویر صداوسیما دیده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا علی دایی را هم مثل فردوسی پور از فوتبال ایران حذف کرده اند؟

آیا علی دایی را هم مثل فردوسی پور از فوتبال ایران حذف کرده اند؟