مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-18سياسي

برگزاری همایش مجازی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» در قم


همایش ملی مجازی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با بررسی بیش از 100 مقاله برگزیده در قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، برنامه ریزی ها برای برگزاری همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم در حالی از سال قبل در قم آغاز شد که امروز مسئله مقاومت به عنوان مسئله اصلی امت اسلام و تنها راه حفظ و بقای اسلام در برابر توطئه های دشمنان مورد توجه است و قرآن نیز به عنوان مهم ترین منبع اندیشه ناب، زبان مشترک جهان اسلام و خاستگاه عزت اسلامی شناخته می شود.

همچنین تردیدی نیست که در این سال ها، گفتمان مقاومت در اندیشه قرآن بنیان رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز جایگاه بی بدیل خود را نشان داده تا مشخص شود که تئوری و دکترین دولت و ملت اسلامی باید بر مبنای مقاومت و جهاد پایه گذاری شود.

بر این اساس، همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم بعد از چند ماه تأخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا از صبح روز شنبه بیست و نهم شهریورماه 1399 در قم و با قرائت پیام مرجع عالیقدر آیت الله نوری همدانی آغاز و در ادامه با رونمایی از کتاب خلاصه مقالات برگزیده و همچنین گزارش دبیر علمی همایش پیگیری می شود.

همچنین پنل های علمی این همایش در روز نخست از ساعت 10 تا 13 و در روزهای یکشنبه سی ام شهریور ماه تا چهارشنبه دوم مهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش مجازی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» در قم

برگزاری همایش مجازی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» در قم