مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-18اجتماعي

منشأ بوی نامطبوع در برخی نقاط آستانه اشرفیه کجاست؟!


به گفته رییس محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه، تبدیل ضایعات نیاز به فیلتر نداشته و فقط به دستگاه بو سوز نیاز دارد که کارهای قانونی و مجوزهای لازم در این خصوص انجام سیستم های بو سوز و دو مشعل در کشتارگاه مرغ کیسم نصب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، سامانه موضوعی بود که مخاطب در سامانه فارس من ثبت کرده است.

مخاطب در این سوژه آورده است متأسفانه یک کشتارگاه مرغ در شهرستان آستانه اشرفیه اقدام به سوزاندن پسماندهای خود می کند و دستگاهی جدید برای تبدیل خون مرغ ها به پودر خوراک دام تهیه نموده که تجهیزات و فیلترهای لازم را نصب نکرده است و پیرو این اقدام بوی بسیار بد و آزاردهنده ای در سطح شهر به خصوص در شب ها به راه می افتد.

انتشار این بو به قدری زیاد است که حالت تهوع ایجاد می کند و برای سلامتی روحی و جسمی شهر واقعاً خطرناک و غیراستاندارد است یکی از تأکیدات سازمان محیط زیست و دامپزشکی کشور ساخت و احداث واحدهای صنعتی و کشتارگاه های حیوانات در خارج از محدوده شهری و مسکونی و آن هم به دلیل ایجاد بوهای نامطبوع و مشکلات دیگر است.

حال چند ماهی است که مردم شهرستان آستانه اشرفیه هرروز خود را بوی نامطبوع کشتارگاه مرغ آغاز و با همین بوهای بعضاً بسیار غیرقابل تحمل به اتمام رسانده و به گفته مردمان محلی و بسیاری از مناطق شدت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشأ بوی نامطبوع در برخی نقاط آستانه اشرفیه کجاست؟!

منشأ بوی نامطبوع در برخی نقاط آستانه اشرفیه کجاست؟!