مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-18سياسي

اعزام 8 تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم کرمانشاه


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اعزام هشت تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اعزام هشت تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

دکتر رضا منصوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه، گفت: تلاش داریم سهمی در گرامیداشت این هفته داشته باشیم و در همین راستا برای خدمت به محرومان و مستضعفان که مالکان اصلی این انقلاب هستند، برنامه داریم و در طول هفته دفاع مقدس، هشت تیم تخصصی و فوق تخصصی را به مدت هشت روز از 31 شهریور تا هفتم مهرماه به مناطق محروم استان اعزام می کنیم.

وی یادآور شد: برخی از این تخصص های اعزامی شامل تخصص ریه، پوست، قلب و عروق، چشم پزشکی، دندانپزشکی، عفونی، گوارش و کبد، نفرولوژی اطفال، خون و آنکولوژی اطفال است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این هشت تیم به ترتیب در این هشت روز در شهرستان های کنگاور، سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، قصرشیرین، هرسین و دالاهو مستقر می شوند.

منصوری یادآور شد: بحث بیماریابی و ارجاع بیمار در روزهای اعلام شده توسط شبکه های بهداشت و درمان این شهرستان ها صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 8 تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم کرمانشاه

اعزام 8 تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به مناطق محروم کرمانشاه