مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-18سياسي

حامی بخش خصوصی هستم/باید به سمت تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی برویم


بنده به عنوان استاندار هرمزگان تا زمانی که در این جایگاه هستم، حامی بخش خصوصی خواهم بود و موانع را از سر راه سرمایه گذاران با ابزار قانونی و تعامل بین بخشی، - ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: بنده به عنوان استاندار هرمزگان تا زمانی که در این جایگاه هستم، حامی بخش خصوصی خواهم بود و موانع را از سر راه سرمایه گذاران با ابزار قانونی و تعامل بین بخشی، برخواهم داشت.

فریدون همتی روز گذشته(27 شهریورماه) در آیین افتتاح درمانگاه سلامت ایرانیان در شهر تازیان که با حضور مردم این شهر و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، هدف اصلی از شرکت در این مراسم را تکریم و تمجید از فعالان بخش خصوصی دانست و عنوان کرد: وظیفه دولت تسهیل امر سرمایه گذاری بخش خصوصی است و همه دستگاه های اجرایی باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نیازهای جامعه روز به روز و در حوزه های مختلف در حال گسترش است، بخش خصوصی تمایل دارد در بسیاری از موضوعات ورود کند.

استاندار هرمزگان، نقش مردم، بخش خصوصی و خیران را در مسیر ارائه خدمات بسیار ارزنده توصیف و اظهار کرد: بنده به عنوان استاندار هرمزگان تا زمانی که در این جایگاه هستم، حامی بخش خصوصی خواهم بود و موانع را از سر راه سرمایه گذاران با ابزار قانونی و تعامل بین بخشی، برخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامی بخش خصوصی هستم/باید به سمت تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی برویم

حامی بخش خصوصی هستم/باید به سمت تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی برویم