مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-18پزشكي

افتتاح بیمارستان ثامن آران و بیدگل در هفته چهارم آذرماه سال جاری


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از افتتاح بیمارستان ثامن آران و بیدگل در هفته چهارم آذرماه سال جاری خبر داد.

- سیدعلیرضا مروجی در گفت و گو با از ابتدای شیوع این ویروس در منطقه کاشان اظهار داشت: خیرین سلامت کاشان نقش بسزایی در تهیه و تأمین تجهیزات برای درمان بیماران کرونایی و همچنین تجهیز بیمارستان های منطقه کاشان داشته و دارند.

وی با اشاره به اینکه خیرین سلامت منطقه کاشان در احداث مراکز درمانی هم نقش بسزایی دارند، ابراز داشت: در آخرین نمونه از اقدامات انساندوستانه خیرین کاشانی می توان به اهدای زمینی توسط یکی از خیرین بزرگوار کاشانی برای احداث درمانگاه بیماران خاص اشاره کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه این زمین برای احداث درمانگاه ویژه بیماری های خاص ام اس، پارکینسون و هموفیلی اختصاص داده شده است، تصریح کرد: ارزش این زمین 500 متر مربعی بیش از 30 میلیارد ریال است که مبلغ پنج میلیارد ریال دیگر نیز از طرف همین خیر بزرگوار برای احداث ساختمان این درمانگاه اختصاص داده شد.

وی همچنین با اشاره به مطالبه جدی مردم آران و بیدگل در تکمیل و افتتاح دو بیمارستان ثامن و امام حسن مجتبی (ع) این شهر خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده و اختصاص اعتبار و همچنین مشارکت خیرین بیمارستان ثامن آران و بیدگل در هفته چهارم آذرماه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان ثامن آران و بیدگل در هفته چهارم آذرماه سال جاری

افتتاح بیمارستان ثامن آران و بیدگل در هفته چهارم آذرماه سال جاری