مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-18اقتصادي

صدور 21 هزار سند مالکیت برای واحدهای روستایی ملایر


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر از صدور 21 هزار سند مالکیت برای واحدهای مکسن روستایی ملایر تا کنون خبر داد.

- داود سوری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه ملایر با 208 روستای 26 هزار واحد مسکونی روستایی دارد اظهار کرد: از این تعداد تاکنون 17 هزار واحد آن مقاوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی این شهرستان 65 درصد است و در استان جایگاه خوبی را داریم گفت: با تکمیل 2 هزار واحد دیگر تا پایان امسال این شاخص به 72 درصد خواهد رسید.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان ملایر با بیان اینکه با توجه به سیل سال گذشته تعددی زیادی از واحدهای شهرستان تخریب شد گفت: در این زمینه نیز تعدادی زیادی از واحدهای تخریبی امسال با اعتبارات و تسهیلات بانکی احداث، بهسازی و یا تعمیر شده است.

وی افزود: یک هزار و 100 واحد مسکونی خسارت دیده در روستاهای این شهرستان احداث شد و 621 واحد مسکونی نیز در حال بازسازی است که طی دو ماه آینده افتتاح می شوند.

سوری در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر شاخص صدور صند مالکیت روستایی در این شهرستان 75 درصد است گفت: تاکنون حدود 21 هزار سند مالکیت برای واحدهای روستایی این شهرستان صادر و تحویل متقاضیان شده است و ملایر از این نظر در جایگاه خوبی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 21 هزار سند مالکیت برای واحدهای روستایی ملایر

صدور 21 هزار سند مالکیت برای واحدهای روستایی ملایر