مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-18اقتصادي

شکوفایی گردشگری فرهنگی اصفهان با کشورهای عضو اکو


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: توسعه روابط با کشورهای عضو اکو می تواند گردشگری فرهنگی را در اصفهان رونق بخشد.

- سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به توسعه روابط اقتصادی ایران با کشورهای عضو اکو اظهار داشت: با حضور رییس مؤسسه فرهنگی اکو در ایران و استقبال وی از توسعه روابط کشورهای اکو به ویژه تاجیکستان، گردشگری فرهنگی در اصفهان توسعه می یابد.

وی افزود: مقرر شد نخستین شماره نشریه تخصصی فرهنگی اکو هریتیج به معرفی اصفهان بپردازد که ازنظر فرهنگی مهم است و با توزیع این نشریه در کشورهای عضو اکو اصفهان بیش از پیش معرفی می شود.

معاون اقتصادی استانداری اصفهان اشاره ای هم به برگزاری نخستین جلسه اصفهان و اکو در پایتخت هم گریزی زد و افزود: در این جلسه کمیته های مشترک اعم از گردشگری فرهنگی، گردشگری سلامت، فرش دستباف و گردشگری هنری و تاریخی تشکیل و برنامه هایی در شورای عالی اصفهان و اکو مصوب شد.

وی افزود: مقررشد جلسات شورای عالی اصفهان و اکو به صورت ماهانه برگزار شود و هیأت ایرانی متشکل از بخش خصوصی به پایتخت تاجیکستان سفر کنند و تورهای گردشگری مستقیم ایران-دوشنبه برقرار شود و پیمان گردشگری اصفهان با ده شهر تاریخی کشورهای عضو اکو تهیه و در آینده نزدیک امضا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفایی گردشگری فرهنگی اصفهان با کشورهای عضو اکو

شکوفایی گردشگری فرهنگی اصفهان با کشورهای عضو اکو