مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-18سياسي

طرح جمعیت و خانواده در چارچوب قوانین موقت بررسی می شود


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح جمعیت و تعالی خانواده که به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی رفته است، گفت: این طرح سابقه نزدیک به ده ساله دارد و دو مرتبه در دوره های قبلی مجلس نیز مطرح شده اما به سامان نرسیده است.

- حجت الاسلام حسین میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص طرح جمعیت و تعالی خانواده که به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی رفته است، اظهار داشت: این طرح سابقه نزدیک به ده ساله دارد و دو مرتبه در دوره های قبلی مجلس نیز مطرح شده اما به سامان نرسیده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا اینکه نمایندگان پیشین که طرح را پیگیری می کردند، طرح جدیدی را نوشتند و ابتدای این مجلس ارائه کردند که من نیز یکی از امضا کنندگان طرح بودم.

وی تصریح کرد: بیش از 30 ماده از حدود 60 ماده مطرح شده، به تصویب کمیسیون نیز رسیده است، البته به تصویب کمیسیون رسیدن به معنی تصویب نهایی طرح نیست، بلکه ممکن است هنگام ورود به مجلس شرایط دیگری پیدا کند.

میرزایی بیان داشت: برای آن که تسریع بیشتری اتفاق افتد، تصمیم گرفتند که این طرح را اصطلاحاً اصل 85ای کنند، اصل 85 قانون اساسی درباره قوانین موقت صحبت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جمعیت و خانواده در چارچوب قوانین موقت بررسی می شود

طرح جمعیت و خانواده در چارچوب قوانین موقت بررسی می شود