مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-18اقتصادي

پایگاه امداد گردنه الماس با اعتباری حدود 35 میلیارد ریال افتتاح شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس به مساحت 712 مترمربع در 2 طبقه و با هزینه کرد حدود 34 میلیارد و 893 میلیون ریال تکمیل و افتتاح شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس به مساحت 712 مترمربع در 2 طبقه و با هزینه کرد حدود 34 میلیارد و 893 میلیون ریال تکمیل و افتتاح شد.

رامین معبودی 28 شهریور در مراسم افتتاحیه این پایگاه اظهار کرد: این پایگاه امداد و نجات بین شهری یکی از پایگاه های سخت کشور است که در محوری با حوادث بیشتر احداث شده است.

وی با بیان اینکه در این پایگاه هم امداد جاده ای انجام می شود و هم در زمینه کوهستان فعالیت می کند، ادامه داد: در سال گذشته بیش از 37 هزار نفر در دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل شرکت کرده اند.

معبودی اضافه کرد: در سال جاری هم علیرغم شرایط کرونایی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برای 17 هزار نفر دوره های آموزشی برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: در سفر امروز دبیرکل جمعیت هلال احمر به استان اردبیل، مجتمع اداری- امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان گرمی، مرکز آموزشی اردوگاه شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان نیر با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه امداد گردنه الماس با اعتباری حدود 35 میلیارد ریال افتتاح شد

پایگاه امداد گردنه الماس با اعتباری حدود 35 میلیارد ریال افتتاح شد