مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-18اجتماعي

عبور سامانه بارشی از نوار شمالی کشور طی هفته آینده


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به رگبار باران در برخی مناطق کشور گفت: طی هفته آینده سامانه ای بارشی از نوار شمالی کشور عبور می کند.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به رگبار باران در برخی مناطق کشور گفت: طی هفته آینده سامانه ای بارشی از نوار شمالی کشور عبور می کند.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی امروز و فردا (28 و 29 شهریور) جوی صاف و آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم است، تصریح کرد: دمای هوا در سواحل دریای خزر نیز افزایش موقتی خواهد یافت.

همچنین اواخر وقت فردا و طی روز یکشنبه (30 شهریور) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان های واقع در سواحل دریای خزر و برخی مناطق استان اردبیل رشد ابر، رگبار باران، گاهی وزش باد شدید و کاهش نسبی دما رخ می دهد.

وی با بیان اینکه بارش در استان گیلان و غرب مازندران از شدت بیشتری برخوردار است، گفت: طی این مدت دریای خزر نیز مواج خواهد بود همچنین طی روز دوشنبه (31 شهریور) در برخی مناطق استان های اردبیل و گیلان و روز سه شنبه (1 مهر) به ویژه طی ساعات بعد ازظهر در مناطق شمالی استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور سامانه بارشی از نوار شمالی کشور طی هفته آینده

عبور سامانه بارشی از نوار شمالی کشور طی هفته آینده