مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 02:102020-09-17اقتصادي

بازار اجاره مسکن را سامان دادیم؛ نوبت ساماندهی خرید و فروش است


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: همانطور که توانستیم بازار اجاره مسکن را ساماندهی کنیم، پیشنهاداتی هم در خصوص ساماندهی بازار خرید و فروش مسکن داریم.

- محمود محمودزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره سرنوشت عرضه مسکن در بورس اظهار داشت: بورس املاک، بحثی بود که وزارت اقتصاد آن را پیگیری می کند و وزارت راه و شهرسازی در آن نه موضع مدیریتی دارد نه موضع محوری؛ اما آنچه درباره ارتباط مسکن و بورس را وزارت راه و شهرسازی پیگیری می کند، موضوع صندوق های زمین و ساختمان است.

صندوق های زمین و ساختمان در آستانه بازگشت به تابلوی بورس وی در خصوص صندوق های زمین و ساختمان تصریح کرد: اصلاح آیین نامه اجرایی قانون صندوق های سرمایه گذاری زمین و ساختمان، ذیل قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را از هیئت وزیران اخذ کرده ایم؛ در حال حاضر در حال به روز رسانی مطالعات آن هستیم تا بتوانیم آن را پیاده سازی کنیم؛ هدف از اجرای قانون صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان، کمک به تولید انبوه و عرضه بالای مسکن و پروژه های خدماتی مکمل مسکن است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباره عرضه زمین متعلق به این وزارت خانه واقع در شهر جدید پردیس که ماه گذشته در بورس کالا عرضه شد، افزود: قرار است دستگاه هایی که زمین مازاد دارند و آن را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار اجاره مسکن را سامان دادیم؛ نوبت ساماندهی خرید و فروش است

بازار اجاره مسکن را سامان دادیم؛ نوبت ساماندهی خرید و فروش است