مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 19:052020-09-17سياسي

ابتلای 13 نفر از کارکنان یک فروشگاه زنجیره ای در سمنان به کرونا


رییس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: در ادامه بازرسی های سرزده از فروشگاه های زنجیره ای استان، ابتلای 13 نفر از کارکنان یکی از فروشگاه های زنجیره ای استان تا ساعت 22 روز 27 شهریور تأیید شد.

- قاسم شریفی به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: اعضای کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مدیریت مقابله با بوده و بر این اساس اقدامات چندجانبه موردنیاز به انجام رسید.

شریفی تصریح کرد: با توجه به اهمیت سلامت اقشار مختلف جامعه و نیز کارکنان فروشگاه های زنجیره ای ضمن تأکید به مدیران این گونه مراکز نسبت به اهتمام در رعایت نکات بهداشتی و توجه به سلامت کارکنان زیرمجموعه خود، اعلام می دارد در صورت ثابت شدن کوتاهی از سوی هر یک از فروشگاه های زنجیره ای و مخفی نگه داشتن بیماری کارکنان، قطعاً سنگین ترین مجازات ها، پس از گزارش این کمیته، از طریق مراکز ذی صلاح اعمال خواهد شد.

او با تشکر از مردم و رسانه ها در اطلاع رسانی و اعلام گزارش های خبری مبنی بر تخلفات بهداشت واحدهای صنفی و فروشگاه های زنجیره ای از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا موارد مشکوک، موضوع را سریعاً به مراجع نظارتی و بهداشتی سطح استان اطلاع داده و اطمینان داشته باشند که علاوه بر محفوظ ماندن اطلاعات مردمی، نسبت به انجام بازرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 13 نفر از کارکنان یک فروشگاه زنجیره ای در سمنان به کرونا

ابتلای 13 نفر از کارکنان یک فروشگاه زنجیره ای در سمنان به کرونا