مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 18:552020-09-17پزشكي

وضعیت قرمز کرونا در 3 شهر استان قزوین


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا روز پنجشنبه 27 شهریور 57 مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان های استان بستری شدند و در حال حاضر قزوین، - ایسنا/قزوین سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا روز پنجشنبه 27 شهریور 57 مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان های استان بستری شدند و در حال حاضر قزوین، تاکستان و بویین زهرا در وضعیت قرمز قرار دارند.

پیمان نامدار در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان قزوینی به کرونا ویروس اظهار کرد: از روز چهارشنبه 26 شهریور تا پنجشنبه 27 شهریور 57 مورد جدید ابتلا به کرونا داشتیم که در بیمارستان های استان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند به 321 نفر رسیده است که از این تعداد 56 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

این مسئول پنجشنبه شب 27 شهریور در بخش خبری سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در 24 ساعت گذشته (از روز چهارشنبه 26 شهریور تا پنجشنبه 27 شهریور) سه نفر از هموطنان ما به علت علائم قطعی کرونا جان خود را از دست داد.

وی توضیح داد: در حال حاضر قزوین، تاکستان و بویین زهرا در وضعیت قرمز، البرز در وضعیت نارنجی و هشدار و آبیک و آوج هم در وضعیت زرد قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونا در 3 شهر استان قزوین

وضعیت قرمز کرونا در 3 شهر استان قزوین