مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 18:302020-09-17سياسي

تقلب در واگذاری کارخانه آساک دوچرخ به بخش خصوصی


نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: در واگذاری و خصوصی سازی کارخانه آساک دوچرخ تزویر و تقلب انجام شده و به شدت حق مردم قوچان زیر پا گذاشته شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: در واگذاری و خصوصی سازی کارخانه آساک دوچرخ تزویر و تقلب انجام شده و به شدت حق مردم قوچان زیر پا گذاشته شده است.

علی آذری شامگاه 27 شهریور ماه در حاشیه بارگیری 400 دستگاه دوچرخه در قالب نخستین محموله محصولات تولیدی کارخانه دوچرخه سازی آساک برای پیوستن به طرح دوچرخه های اشتراکی الیت مشهد، عنوان کرد: کارخانه آساک دوچرخ اعتبار و هویت شهرستان قوچان است اما امروز شهرستان قوچان به واسطه فقر و بیکاری در الگوهای استانی در حداقل ها قرار دارد.

وی با اشاره به واگذاری کارخانه دوچرخه سازی آساک در سال 1383 به بخش خصوصی عنوان کرد: این کارخانه به مبلغ 120 میلیون تومان قیمت گذاری و به مالک فعلی واگذار شد در حالی که در همان زمان حدود 8 میلیارد تومان ارزش مالی داشت.

آذری افزود: صرف نظر از اینکه در این واگذاری و خصوصی سازی تزویر و تقلب انجام شده و به شدت حق مردم قوچان زیر پا گذاشته شده است ما به دنبال این هستیم که تمام خسارت های مادی و معنوی که به مردم وارد شده، جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلب در واگذاری کارخانه آساک دوچرخ به بخش خصوصی

تقلب در واگذاری کارخانه آساک دوچرخ به بخش خصوصی