مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 18:302020-09-17سياسي

مسکن مهر قوچان، میراث غلط گذشتگان


مسکن مهر قوچان میراث غلط گذشتگان است اما به دلیل اعتماد مردم باید هر چه زودتر واحدهای آماده تحویل به مردم واگذار شود که این نیازمند راه اندازی هر چه زودتر شبکه جمع آوری فاضلاب است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار شهرستان قوچان گفت: مسکن مهر قوچان میراث غلط گذشتگان است اما به دلیل اعتماد مردم باید هر چه زودتر واحدهای آماده تحویل به مردم واگذار شود که این نیازمند راه اندازی هر چه زودتر شبکه جمع آوری فاضلاب است.

امروز بازدیدی میدانی از محل مسکن مهر قوچان و بررسی مشکلات ساکنان این منطقه با حضور قدرت الله ابک مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، هادی رجایی نیا فرماندار شهرستان قوچان، علی آذری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی، حسین ولی دخت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قوچان و جمعی از مدیران برگزار شد.

نوید همتی دوست یکی از اهالی مسکن مهر قوچان با بیان مشکلات مسکن مهر قوچان، عنوان کرد: نخستین درخواست ساکنان مسکن مهر بحث ایجاد امنیت ساختمان هاست چون بعد از تزریق بتن و انجام تعمیرات وضعیت مناسبی ندارند و بر اساس نظریه کارشناسی بلوک های E7 و E8 غیر قابل اسکان هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حدود سه سال از تخلیه واحدهای مسکونی می گذرد حق امتیاز انشعابات منازل قطع شده است و برای وصل مجدد این امتیازات، باید دوباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر قوچان، میراث غلط گذشتگان

مسکن مهر قوچان، میراث غلط گذشتگان