مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 16:302020-09-17بين الملل

آمریکا مسئول برهم زدن تلاشها برای تشکیل دولت لبنان است


فراکسیون «الوفاء للمقاومه» وابسته به جنبش حزب الله لبنان دولت آمریکا را مسئول برهم زدن تلاش های صورت گرفته برای تشکیل دولت در این کشور دانست.

- فراکسیون الوفاء للمقاومه وابسته به جنبش حزب الله لبنان دولت آمریکا را مسئول برهم زدن تلاش های صورت گرفته برای تشکیل دولت در این کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، فراکسیون الوفاء للمقاومه وابسته به جنبش حزب الله لبنان، امروز اعلام کرد اینکه طرفی بخواهد به جای این فراکسیون نماینده های آن را انتخاب کند را رد می کند.

این فراکسیون افزود: تلاش برخی ها برای قدرت گرفتن از خارج آن هم برای تشکیل یک دولت با وزرای جعلی تلاشی است که هدف آن از بین بردن ابتکار فرانسه است.

فراکسیون الوفاء للمقاومه بر اهمیت طرح فرانسه تاکید و اعلام کرد: دولت آمریکا که از منافع اسراییل در نابودی ثبات کشور و تقویت قدرت، اقتصاد و کارآمدی اش در منطقه و جهان حمایت می کند، مسئول تعطیل کردن تلاش ها برای تشکیل دولت با هدف ممانعت از احیای جایگاه لبنان در منطقه و جهان است.

آمریکا همچنین مستقیماً در مانع تراشی در تلاش ها برای تشکیل دولتی که بیانگر تفاهم ملی و تاکید بر همکاری بین گروه های لبنانی باشد، دخیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مسئول برهم زدن تلاشها برای تشکیل دولت لبنان است

آمریکا مسئول برهم زدن تلاشها برای تشکیل دولت لبنان است