مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 15:102020-09-17ورزشي

مسی از کجا پول درمی آورد؟


اگرچه رونالدو قبل از مسی میلیاردی شد اما طولی نکشید که لئو هم به ثروت یک میلیارد دلاری رسید اما اسطوره بارسلونا چطور در دوران حرفه ای 16 ساله خود به چنین ثروتی رسید؟ - اگرچه رونالدو قبل از مسی میلیاردی شد اما طولی نکشید که لئو هم به ثروت یک میلیارد دلاری رسید اما اسطوره بارسلونا چطور در دوران حرفه ای 16 ساله خود به چنین ثروتی رسید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران ورزشی نوشت: لیونل مسی این هفته دومین فوتبالیست میلیاردر شد و در صدر فهرست ثروتمندترین ورزشکاران فوربز بالاتر از رقیبش، کریستیانو رونالدو قرار گرفت.

اگرچه رونالدو قبل از او میلیاردی شد اما طولی نکشید که مسی هم به ثروت یک میلیارد دلاری رسید اما اسطوره بارسلونا چطور در دوران حرفه ای 16 ساله خود به چنین ثروتی رسید؟ دیلی میل این موضوع را بررسی کرده است.

دستمزد مسی در تغییر نظر 180 درجه ای خود تصمیم گرفت یک سال دیگر در بارسلونا بماند و این تصمیم هزینه زیادی برای باشگاه کاتالان خواهد داشت.

دستمزد ثابت مسی در بارسلونا 92 میلیون دلار است اما پاداش های تمدید قرارداد، ماندن و بردن جام این مبلغ را خیلی بیشتر می کند.

فقط کافی است در 60 درصد بازی ها تا سال 2021 و زمان انقضای قراردادش بازی کند تا دستمزدش به 126 میلیون دلار در فصل برسد اما این پتانسیل وجود دارد که در صورت قهرمانی در سه گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسی از کجا پول درمی آورد؟

مسی از کجا پول درمی آورد؟