مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 14:252020-09-17اقتصادي

تجهیز 6 هزار هکتار از اراضی کشاورزی«دره شهر» به سیستم های نوین آبیاری تحت فشار


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دره شهر، گفت: طی 5 سال گذشته تا کنون 6 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی دره شهر به سیستم های نوین آبیاری تحت فشار مجهز شده اند.

- طیار فیلی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دره شهر عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: طی 5 سال گذشته تا کنون 6 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی دره شهر به سیستم های نوین آبیاری تحت فشار مجهز شده است.

وی افزود: همچنین با تامین اعتبار مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی 100 هکتار از اراضی روستاهای بخش مرکزی به صورت کاملا رایگان به شبکه های آبیاری تحت فشار شهرستان اضافه و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دره شهر، ادامه داد: از سال 94 تاکنون با به کارگیری تمامی امکانات برای اجرای روش های نوین آبیاری تحت فشار با هدف افزایش راندمان مصرف آبیاری و جلوگیری از هدر رفت مصرف آب دربخش کشاورزی شروع کرده است.

فیلی بیان داشت: منابع اعتباری لازم از سال  مذکور تا کنون تامین شده است و هر تعداد متقاضی برای اجرای روش های نوین آبیاری به شرط داشتن حق آب و مجوز برداشت به صورت کاملارایگان به شبکه های آبیاری تحت فشار تجهیز می شود.

وی ادامه داد: 16 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان در انتظار تجهیز به سیستم های نوین آبیاری تحت فشار هستند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 6 هزار هکتار از اراضی کشاورزی«دره شهر» به سیستم های نوین آبیاری تحت فشار

تجهیز 6 هزار هکتار از اراضی کشاورزی«دره شهر» به سیستم های نوین آبیاری تحت فشار