مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 14:202020-09-17اقتصادي

هیچ کارت بازرگانی متعلق به شرکت های تولیدی تعلیق نشده است


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ کارت بازرگانی متعلق به شرکت تولیدی را تا به امروز تعلیق نکردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید زادبوم ظهر امروز در حاشیه نشست با صنعتگران و تولیدکنندگان استان البرز، در جمع خبرنگاران در خصوص کارت های بازرگانی تعلیق شده یا ابطال کارت ها، اظهار کرد: مشکلی که در خصوص کارت های بازرگانی اشاره می شود بحث تمدید است که این مشکل رفع شده و در خصوص تعلیق کارت های بازرگانی، اصولاً هیچ کارت بازرگانی شرکت تولیدی را تا به امروز تعلیق نکردیم.

وی با بیان اینکه در مورد شرکت های بازرگانی که تعهد ارزی آنها صفر درصد بوده، شرایط متفاوت است، تصریح کرد: بر اساس تصمیم مشترک وزارت صمت، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و گمرک ایران در کارگروه پایش رفتار تجاری، کارت بازرگانی آن دسته از صادرکنندگان که تولیدی نیستند و هیچ تعهد ارزی در دو سال گذشته ایجاد نکردند، فعلاً تعلیق شده که حدود 2 هزار و 500 شرکت هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: کارت های بازرگانی شرکت هایی که به تعهد ارزی خود عمل نکرده اند، به محض اینکه بانک مرکزی گزارش رفع تعهد آنها را تأیید کند، از تعلق خارج می شود.

وی با بیان اینکه جای نگرانی برای تولیدکنندگان وجود ندارد، ادامه داد: امیدواریم صادرکنندگان بتوانند در سال جاری با وجود همه مشکلات موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کارت بازرگانی متعلق به شرکت های تولیدی تعلیق نشده است

هیچ کارت بازرگانی متعلق به شرکت های تولیدی تعلیق نشده است