مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 14:102020-09-17پزشكي

کهگیلویه و بویراحمد همچنان در وضعیت هشدار کرونا/فوتی ها به 113 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه استان در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارد گفت: هم اکنون 4 شهر استان از جمله کهگیلویه، گچساران، بویراحمد و باشت در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه استان در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارد گفت: هم اکنون 4 شهر استان از جمله کهگیلویه، گچساران، بویراحمد و باشت در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برند.

“پرویز یزدان پناه” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: کل بیماران بستری در بخش های کرونایی استان 263 نفر می باشد که از این تعداد 118 نفر کرونایی قطعی و 19 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی تصریح کرد: از ابتدای کرونا تاکنون در سطح استان 6 هزار و 3 نفر بهبود یافته اند و طی 24 ساعت گذشته یک نفر فوت ناشی از کروناویروس در سطح استان داشته ایم و در مجموع از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 113 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: طی امروز 295 نمونه گرفته شده که درصد و موارد مثبت روند ثبات و کاهشی داشت که 40 درصد از موارد مثبت این تعداد نمونه گرفته شده مربوط به شهرستان بویراحمد، 19 درصد شهرستان کهگیلویه، 13 درصد شهرستان بهمیی، 12 درصد شهرستان گچساران، 11 درصد شهرستان چرام و 5 درصد نیز مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد همچنان در وضعیت هشدار کرونا/فوتی ها به 113 نفر رسید

کهگیلویه و بویراحمد همچنان در وضعیت هشدار کرونا/فوتی ها به 113 نفر رسید