مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-17سياسي

سیاست آستان شاهچراغ مبنی بر تخریب آثار تاریخی نیست


معاون توسعه و عمران آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) گفت: سیاست ما در معاونت توسعه و عمران همچنین تولیت آستان درمورد طرح 62 هکتاری پیرامون حرم به هیچ عنوان مبنی بر تخریب آثار ثبت شده ملی نیست.

- علیرضا صحراییان در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شیراز با اشاره به اینکه معاونت توسعه و عمران شاهچراغ چه برنامه ای برای طرح 62 هکتاری پیرامون حرم دارد، اظهار داشت: سیاست ما در معاونت توسعه و عمران و همچنین تولیت آستان در طرح 62 هکتاری پیرامون حرم، به هیچ عنوان مبنی بر تخریب آثار ثبت شده ملی نیست.

وی با بیان اینکه برای توسعه مرکز استان فارس و شهر شیراز که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران است، قطعاً ضوابط فنی و شهرسازی را مد نظر قرار خواهیم داد، افزود: با حفظ حرمت حرمین مطهر و حفظ آثار تاریخی و باستانی، توسعه را مدنظر داریم، تمام ضوابط اصول فنی و شهرسازی را رعایت کرده و بر این موضوع اعتقاد راسخ داریم.

معاون توسعه و عمران آستان مقدس شاهچراغ(ع) گفت: نکته مهم این است که سالی که مقام معظم رهبری به استان فارس تشریف آوردند تاکید کردند که شیراز بعد از مشهد و قم، سومین حرم اهل بیت (ع) در کشور است و به همین منظور لازم است همه دستگاه ها، نهادها و ارگان های دولتی و انقلابی باید در توسعه حرم پای کار باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست آستان شاهچراغ مبنی بر تخریب آثار تاریخی نیست

سیاست آستان شاهچراغ مبنی بر تخریب آثار تاریخی نیست