مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 13:102020-09-17سياسي

احکام پرونده های روح الله زم و محمدعلی نجفی از زبان رییس دیوان عالی کشور


رییس دیوان عالی کشور گفت که در دادگاه رسیدگی به پرونده روح الله زم، برای وی حکم اعدام صادر شد اما رای این پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع داده شد که در حال بررسی و اعلام نظر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور که امروز برای بازدید سر زده از محاکم قضایی به رشت سفر کرده است، گفت: در دادگاه رسیدگی به پرونده روح الله زم، برای وی حکم اعدام صادر شد اما رای این پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع داده شد که در حال بررسی و اعلام نظر است.

مرتضوی مقدم با بیان اینکه در صورت تایید حکم دادگاه در شعب دیوان عالی کشور، این حکم لازم الاجرا خواهد بود، تصریح کرد : در حال حاضر رای صادر شده برای روح الله زم در شعب دیوانعالی کشور در حال بررسی ست و نتیجه قطعی سخنگوی قوه قضاییه اعلام و رسانه ایی می شود.

وی همچنین از تعیین تکلیف پرونده محمد علی نجفی، شهردار پیشین تهران در خصوص قتل میترا استاد خبر داد و افزود: این پرونده از ابتدا یک پرونده عادی بود اما تمرکز و توجه افکار عمومی به آن موجب اجاد حساسیت هایی شد.

رییس دیوانعالی کشور گفت: عمدی و غیر عمدی بودن قتل در پرونده آقای نجفی محل اختلاف بین شعب دیوانعالی با دادگاه تجدیدنظر بود که در نهایت دیوان عالی کشور رای لازم در خصوص تایید عمدی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام پرونده های روح الله زم و محمدعلی نجفی از زبان رییس دیوان عالی کشور

احکام پرونده های روح الله زم و محمدعلی نجفی از زبان رییس دیوان عالی کشور