مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-17اجتماعي

شور عاطفه ها برای تأمین دو هزار گوشی و تبلت دانش آموزان نیازمند


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در برنامه شور عاطفه ها تلاش می کنیم تا با همکاری اقشار مختلف مردم نیکوکار، دو هزار گوشی و تبلت خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با حضور در پایگاه مرکزی شور عاطفه های کمیته امداد که در سبزه میدان (میدان آزادی) شهر قزوین برپا شده، بیان کرد: خدمت به نیازمندان در کمیته امداد محدود به یک خدمت خاص نیست و به افراد مختلف و نیازهای مختلف آنها توجه می شود.

وی ادامه داد: یکی از نیازهایی که در شرایط فعلی در خانواده های نیازمند محسوس و جدی شده است، لزوم تهیه گوشی و یا تبلت برای دانش آموزان آنان است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: دانش آموز نیازمند با توجه به محدودیت های کرونا یی امروز با مشکلات مختلف مواجه شده که تأمین گوشی هوشمند برای بهره برداری از آموزش های مجازی ضروری و مهم است.

وی افزود: در برنامه شور عاطفه ها تلاش می کنیم تا با همکاری اقشار مختلف مردم نیکوکار، دو هزار گوشی و تبلت خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

حق گویان عنوان کرد: تحصیل برای کلیه فرزندان این مرز و بوم ضروری است و برای فرزندان خانواده های تحت حمایت این نهاد ضروری تر، چراکه با ارتقای سطح تحصیلی فرزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور عاطفه ها برای تأمین دو هزار گوشی و تبلت دانش آموزان نیازمند

شور عاطفه ها برای تأمین دو هزار گوشی و تبلت دانش آموزان نیازمند