مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-17اجتماعي

پلیس فتا: «شاد» سالم ترین بستر آموزش آنلاین دانش آموزی است


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: با به روزرسانی و افزایش ظرفیت های نسخه جدید شاد، تمام احتیاجات معلمان و دانش آموزان برطرف شده و دیگر نیازی به استفاده از شبکه های غیربومی نیست.

- سرهنگ علی محمد رجبی رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با بیان اینکه اپلیکیشن شاد، سالم ترین بستر آموزش آنلاین دانش آموزان است، اظهار داشت: با به روزرسانی اپلیکیشن شاد، تمامی احتیاجات معلمان و دانش آموزان برطرف شده و دیگر نیازی به شبکه های غیربومی نیست.

  وی تصریح کرد: در برخی موارد، معلمان یا دانش آموزان جهت انجام امور آموزشی از شبکه های اجتماعی غیربومی استفاده می کنند که می تواند باعث بروز مشکلاتی شود.

  سرهنگ رجبی اعلام کرد: افزایش احتمال سرقت اطلاعات موجود در تجهیزات هوشمند به وسیله هکرها و اخذ باج از افراد، امکان مشاهده محتویات نامناسب در شبکه های غیربومی توسط دانش آموزان و ایجاد دسترسی به اینترنت کنترل نشده برای کودکان از جمله مشکلاتی است که در هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی غیربومی در امور آموزشی می تواند بروز و ظهور کند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا: «شاد» سالم ترین بستر آموزش آنلاین دانش آموزی است

پلیس فتا: «شاد» سالم ترین بستر آموزش آنلاین دانش آموزی است