مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-17اقتصادي

فاضلاب میناب افتتاح می شود/افزایش بهره مندی روستاهای شرق استان از آب شرب


امسال فاز 1 طرح فاضلاب میناب افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امین قصمی با اشاره به مشکلات موجود در شرق استان و کمرنگ بودن طرح های مشارکتی در این مناطق نسبت به غرب استان، امکان تعامل اثربخش مردم و شوراها با این مجموعه و اجرای طرح های مشارکتی در شرق هرمزگان را علیرغم مشکلات فرهنگی، اجتماعی و مالی عملی دانست.

وی همچنین به مهمترین اقدامات آبفا در شرق استان اشاره کرد و گفت: بهره برداری از طرح ملی آبرسانی از سد سُهران به گوهران بشاگرد و 12 روستای مسیر در دهه فجرامسال از جمله این اقدامات است که ظرف سه چهار سال آینده حدود 54 روستا از این ظرفیت بهره مند خواهند شد.

به گفته قصمی؛ در سفر قریب الوقوع محمد باقرنوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، بحث اعتبار مورد نیاز برای بهره مندی بیشتر روستاهای بشاگرد از طرح انتقال آب از سد جگین به گوهران نیز نهایی می شود.

مدیرعامل آبفا استان همچنین از حمایت نماینده شرق هرمزگان برای ایجاد تفاهم نامه همکاری با وزارت نفت در اجرای طرح آبرسانی از سد جگین به 28 روستای شهرستان جاسک خبر داد و گفت: این پروژه به طول 50 کیلومتر بوده و نیازمند اعتباری برابر 200 میلیارد تومان است که در صورت امضا این تفاهم نامه مشکلات کمبود آب این روستاها برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب میناب افتتاح می شود/افزایش بهره مندی روستاهای شرق استان از آب شرب

فاضلاب میناب افتتاح می شود/افزایش بهره مندی روستاهای شرق استان از آب شرب