مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-17اجتماعي

هیچ مدرسه ای گزارشی مبنی بر ابتلای دانش آموزان به کرونا نداده است


تاکنون از هیچ مدرسه ای گزارشی مبنی بر ابتلای دانش آموزانش به کرونا دریافت نکرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران، در خصوص تعیین تکلیف وضعیت حق التدریس ها و نهضتی ها گفت: موضوع نیروی انسانی در آموزش و پرورش بسیار پیچیده است چرا که همواره تعهداتی متوجه آموزش و پرورش می شود که خارج از خواست ماست اما در مقررات و مصوبات مختلف عمل به آن متوجه ما می شود بنابراین به عنوان یک دستگاه اجرایی متعهد به اجرای مقررات بیرونی هستیم.

وی افزود: در قانون پیش بینی شده است که معلمان حق التدریس، پیش دبستانی و آموزشیاران طی شرایطی به استخدام در بیایند و این شرایط برای آموزشیاران منوط به پذیرش در آزمون استخدامی است.

در آزمون برگزار شده عده ای حد نصاب قبولی را کسب نکرده اند که بنا بر قانون مقرر شد تا آنها را به کار نگیریم و این موضوع باعث شد، آنها اعتراض کنند اما برای کاهش مسائل و مشکلاتی این افراد اصلاحیه پیشنهادی تهیه کردیم و در دستور کار هیئت دولت است و سعی داریم شرایطی را برای پذیرفته نشدگان دوره آموزشی در نظر بگیریم تا آنها امسال بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی از استخدام و تبدیل وضعیت 25 هزار نفر در آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و گفت: این میزان تعداد ردیفی است که امسال به آموزش و پرورش اختصاص داده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مدرسه ای گزارشی مبنی بر ابتلای دانش آموزان به کرونا نداده است

هیچ مدرسه ای گزارشی مبنی بر ابتلای دانش آموزان به کرونا نداده است