مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-17سياسي

با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه؛ از طرح پل رونمایی شد


در بیست و دومین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی از طرح پل با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه رونمایی شد.

- با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه؛ از طرح"پل" رونمایی شد در بیست و دومین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی از طرح "پل" با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ بیست و دومین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی که در روز گذشته با دو نشست تخصصی برگزار شده بود، امروز چهارشنبه 26 شهریور با برگزاری سه نشست تخصصی مجازی و برگزاری اختتامیه از ساعت 9 الی 16 به کار خود پایان داد.

این کنگره که با هدف بررسی و تعیین نقش دولت، دانشگاه ها و بخش خصوصی در تحکیم ارتباط فی مابین، دستیابی به ساز و کارهای لازم و تعیین استراتژی های مناسب برگزار شده بود که نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در تحقق اقتصاد مقاومتی، جایگاه ارتباط دانشگاه و صنعت در برنامه توسعه ششم ، علم، فناوری و نوآوری در الگوی پیشرفت اسلامی ایران، روش های توسعه مهارت و اشتغال پذیری در برنامه ریزی های آموزشی دانشگاه ها و مدارس، راهبردی اثر بخش در حوزه تعاملات دانشگاه و صنعت، ایفای نقش دانشگاه های نسل سوم در توسعه منطقه ای، ملی و بین المللی، تبیین سیاست ها و راهکارهای کارآف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه؛ از طرح پل رونمایی شد

با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه؛ از طرح پل رونمایی شد