مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-17دانش

دانشگاه شهاب دانش در رشته «هوش مصنوعی» پذیرای داوطلبان دکتری است


مهدی کراری، رییس دانشگاه شهاب دانش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: این دانشگاه با نام اولیه مؤسسه آموزش عالی شهاب دانش در سال 85 با پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و یک کاردانی به کارشناسی، - دانشگاه شهاب دانش در رشته هوش مصنوعی پذیرای داوطلبان دکتری است رییس دانشگاه شهاب دانش گفت: با مجوز وزارت علوم از ترم جاری، هفت دانشجو در مقطع دکترای هوش مصنوعی پذیرش می شوند.

مهدی کراری، رییس دانشگاه شهاب دانش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: این دانشگاه با نام اولیه مؤسسه آموزش عالی شهاب دانش در سال 85 با پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و یک کاردانی به کارشناسی، فعالیت خود را شروع کرد و با انتخاب استادان برجسته، شتاب خوبی را در 14 سال گذشته داشته است.

کراری به دریافت مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در سال 89 از سوی این مؤسسه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در 10 مقطع کاردانی پیوسته، 15 کاردانی به کارشناسی، 23 کارشناسی پیوسته و 23 گرایش مختلف کارشناسی ارشد در دانشگاه شهاب دانش قم، دانشجو پذیرش می شود.

رییس دانشگاه شهاب دانش قم افزود: این دانشگاه در سال 92 توانست، هم از فضای دوطبقه کوچک واقع در مؤسسه خاتم به ساختمان جدید و بزرگ دانشگاه منتقل شود و هم از طرف وزارت علوم به عنوان یکی از هفت مؤسسه برتر غیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهاب دانش در رشته «هوش مصنوعی» پذیرای داوطلبان دکتری است

دانشگاه شهاب دانش در رشته «هوش مصنوعی» پذیرای داوطلبان دکتری است