مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-17سياسي

موکب های حسینی در ایام اربعین به مردم خدمت کنند


امام جمعه همدان با بیان اینکه به جای تعطیل کردن موکب ها در ایام اربعین باید به خدمت رسانی بپردازیم گفت: خدمت رسانی ها باید با فضای امروز جامعه تناسب داشته باشد و به عنوان مثال می توان در راستای فرهنگسازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد مردمی اربعین، با تاکید بر اینکه در شکل گیری حرکت عظیم اربعین بسیاری از افراد تاثیرگذار بوده اند، اظهار داشت: یکی از این افراد حجت الاسلام والمسلمین پناهیان بود که نقش مهمی در این حرکت داشته و امروز از سوی برخی افراد معلوم الحال مورد هجمه بی رحمانه ای قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه عظمت اربعین حسینی به سادگی قابل بیان نیست، گفت: نباید فراموش کنیم که بدون عنایت و نظر اباعبدالله(ع) این اتفاق صورت نمی گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به شرایط به وجود آمده در اربعین امسال، مطرح کرد: به لحاظ وجود این ویروس منحوس و خطراتی که رفتن به عراق ممکن است ایجاد کند، به احتمال زیاد امسال مسیر باز نباشد و یا استقبال کمتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای اربعین امسال باید تمرکز بر برگزاری مراسم در سطح استان باشد، عنوان کرد: ستاد برگزاری اربعین استان با کمک صاحبنظران باید به دنبال طراحی روش های جدیدی برای این مراسم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های حسینی در ایام اربعین به مردم خدمت کنند

موکب های حسینی در ایام اربعین به مردم خدمت کنند