مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-17اقتصادي

طرحهای اشتغال زایی دلگان مورد بررسی قرار گرفت


در نشست امروز فرماندار دلگان با مدیرکل فنی و حرفه ای و جمعی از معاونین و مدیران کار،تعاون و رفاه اجتماعی، بانک کشاورزی، پست بانک، صندوق کارآفرینی امید و.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان در نشست امروز فرماندار دلگان با مدیرکل فنی و حرفه ای و جمعی از معاونین و مدیران کار،تعاون و رفاه اجتماعی، بانک کشاورزی، پست بانک، صندوق کارآفرینی امید و.

در محل اداره کل فنی و حرفه ای استان طرحهای اشتغالزایی و کارآفرینی دلگان و تسهیلات روستایی و عشایری این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: بهره گرفتن از ظرفیت های دولت و خیران و گروههای جهادی، بسیج و سپاه و کمیته امداد در سالهای اخیر منجر به ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم این شهرستان شده است، اما نیاز به کار و تلاش و همت بیشتری برای حل مشکلات مردم، مقابله با معضل بیکاری و کمک به بهبود شاخص های درآمدی و معیشت مردم و رونق دادن اقتصاد و تحقق شعار جهش تولید در منطقه هستیم.

مجتبی شجاعی افزود: مردم شهرستان ولایتمدار دلگان شایسته بهترین خدمات هستند و بایستی به نحوی برنامه ریزی و اقدام کنیم تا به شاخص های برجسته استانی و مناطق برخوردار کشور نزدیک شویم.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان دلگان با 398 ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحهای اشتغال زایی دلگان مورد بررسی قرار گرفت

طرحهای اشتغال زایی دلگان مورد بررسی قرار گرفت