مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-17بين الملل

اقدام برای انتقال اموال وراث مرسی و رهبران اخوان المسلمین به خزانه دولت مصر


کمیته حفاظت از دارایی های مصر با طرح شکایتی، مصادره و انتقال دارایی های 89 تن از جمله وراث محمد مرسی، رییس جمهوری سابق به خزانه دولت را خواستار شد.

- کمیته حفاظت از دارایی های مصر با طرح شکایتی، مصادره و انتقال دارایی های 89 تن از جمله وراث محمد مرسی، رییس جمهوری سابق به خزانه دولت را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، لیست اسامی افرادی که باید طبق این شکایت دارایی هایشان به خزانه دولت منتقل شود، شامل نجلاء علی، همسر مرسی و فرزندانش احمد، شیما، اسامه و عمر به عنوان وارثان او است، همچنین در این لیست نام محمد بدیع، رهبر اخوان المسلمین و خیرت الشاطر، معاون او به همراه محمد البلتاجی، صفوت حجازی، محمود غزلان، اسعد الشیخه، عبد الرحمان البر، باسم عوده، محمد طه وهدان و محسن راضی وجود دارند.

تاریخ 27 سپتامبر برای بررسی این شکایت در شعبه یک دادگاه رسیدگی به پرونده های فوریتی قاهره تعیین شد.

قانون شماره 22 سال 2018 به کمیته حفاظت از دارایی های مصر اجازه انتقال مالکیت دارایی ها به خزانه کل را می دهد و کار انتقال مالکیت با درخواست کمیته از دادگاه رسیدگی به پرونده های فوریتی برای تصرف اموال آغاز شده و دادگاه تجدیدنظر در پرونده های فوریتی حکم قطعی برای حفظ و تصرف را صادر می کند و نیازی به صدور حکم کیفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام برای انتقال اموال وراث مرسی و رهبران اخوان المسلمین به خزانه دولت مصر

اقدام برای انتقال اموال وراث مرسی و رهبران اخوان المسلمین به خزانه دولت مصر