مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-17سياسي

اجازه ندهیم مشکلات کشور دستاوردهای دفاع مقدس را هدف قرار دهد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) گفت: نباید اجازه دهیم کم کاری و مشکلات مدیریتی در کشور مانع معرفی دستاوردهای دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه ناب شود.

- قزوین - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) گفت: نباید اجازه دهیم کم کاری و مشکلات مدیریتی در کشور مانع معرفی دستاوردهای دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه ناب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا حیدری ظهر پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس گنجینه ای است که هنوز بعد از گذشت چهل سال قابلیت بررسی و بیان آن برای جامعه وجود دارد.

وی افزود: اگر دفاع مقدس را الگو و اسوه قرار دهیم می توانیم خیلی از مشکلات وموانع پیش رو را حل و فصل کنیم.

حیدری اضافه کرد: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس تقویت اعتماد به نفس و خودباوری و تکیه بر توانمندی ها وایجاد حس خودباوری در بین جوانان جامعه بود و این همان چیزی است که امروز نیز به آن احتیاج داریم.

وی اضافه کرد: در دفاع مقدس بر ما ثابت شد که می توان با تکیه بر توان داخلی و تفکر ما می توانیم نیازهای عمده و مورد نیاز خود را در همین کشور مرتفع کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) گفت: در حوزه نظامی روزی سیم خاردار هم نداشتیم اما امروز با تکیه بر همین خس خودباوری موشک های نقطه زن در اختیار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم مشکلات کشور دستاوردهای دفاع مقدس را هدف قرار دهد

اجازه ندهیم مشکلات کشور دستاوردهای دفاع مقدس را هدف قرار دهد