مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-17اجتماعي

مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی تمدید شد


مهلت ثبت نام برای پذیرش در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای و پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی مجددا و تا 16 مهر تمدید شد.

- مهلت ثبت نام برای پذیرش در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای و پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی مجددا و تا 16 مهر تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشورو به دنبال اطلاعیه 11 شهریور 99 و انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال 1399 و همچنین اطلاعیه 18 شهریور 99 مبنی بر اعلام رشته های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنما فرصت ثبت نام تمدید شده است.

بر این اساس به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا 27 شهریور 99 برای ثبت نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شد که علاقمندان بتوانند تا پایان روز چهار شنبه 16 مهر ماه سال جاری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

تمامی متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات اطلاعیه 18 شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی تمدید شد

مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی تمدید شد