مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-17سياسي

اهدای 647 هزار بسته معیشتی به نیازمندان فارس در مرحله دوم رزمایش مومنانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، ویژه برنامه اقتدار بسیج با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر به میزبانی حوزه چهار بسیج بلال سپاه بقیه الله (عج) شیراز برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت مقام والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: برگزاری این برنامه باشکوه نشان از فهم، شعور و اقتدار جوانان بسیجی در عرصه های مختلف است که همواره در راه شهدا ثابت قدم هستند.

وی ادامه داد: خطه فارس همواره در طول تاریخ اثرگذار بوده و در عرصه های علمی، فرهنگی، معنوی، مذهب و بخصوص امور خیر و کمک به مردم عملکرد درخشانی داشته است و یکی از سندهای این عملکرد درخشان نیز تقدیم 15 هزار شهید والامقام است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه استان فارس در تحقق فرمان و مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد رزمایش و نهضت از عید قربان تاکنون بیش از ششصد و چهل و هفت هزار بسته معیشتی به نیازمندان استان اهدا شده و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

در این مراسم از خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل شد و فرمانده سپاه فجر از نمایشگاه توانمندی های حوزه چهار بسیج بلال سپاه بقیه الله (عج) شیراز بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 647 هزار بسته معیشتی به نیازمندان فارس در مرحله دوم رزمایش مومنانه

اهدای 647 هزار بسته معیشتی به نیازمندان فارس در مرحله دوم رزمایش مومنانه