مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-15ورزشي

55 هزار کرمانی داوطلب کنکور 99/هیچگونه همراهی با داوطلبان کنکور صورت نگیرد


مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: با توجه به اینکه خانواده ها و همراهی ها در حاشیه حوزه امتحانات تجمع دارند، درخواست داریم ستاد کرونا هم در حوزه اقناعی اطلاع رسانی کرده و هم اجبار شود که هیچ گونه همراهی با داوطلبان شرکت در کنکور صورت نگیرد و .

- ایسنا/کرمان مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: با توجه به اینکه خانواده ها و همراهی ها در حاشیه حوزه امتحانات تجمع دارند، درخواست داریم ستاد کرونا هم در حوزه اقناعی اطلاع رسانی کرده و هم اجبار شود که هیچ گونه همراهی با داوطلبان شرکت در کنکور صورت نگیرد و ایستایی در حاشیه حوزه های امتحانی نداشته باشیم زیرا خطرات جدی دارد.

حمید شمس الدینی امروز 25 مردادماه در جلسه استانی ستاد مدیریت کرونا اظهار کرد: 55 هزار و 518 نفر داوطلب کنکور در استان کرمان داریم که بیش از 20 هزار نفر آقایان و بیش از 35 هزار نفر خانم هستند.

وی با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه در 20 شهرستان کنکور برگزار می شود، افزود: کمیسیون مربوطه در بحث برگزاری کنکور صبح امروز برگزار شده و هماهنگی های لازم صورت گرفته و قرار است فضاهای آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و دانشگاه ها برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شود و همچنین مصلی های نماز جمعه و به ویژه مصلی کرمان مورد استفاده قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 هزار کرمانی داوطلب کنکور 99/هیچگونه همراهی با داوطلبان کنکور صورت نگیرد

55 هزار کرمانی داوطلب کنکور 99/هیچگونه همراهی با داوطلبان کنکور صورت نگیرد