مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-15بين الملل

موج دیگری از شیوع کرونا در اروپا و اعمال محدودیت های جدید


انگلیس، ایتالیا، فرانسه و اسپانیا از کشورهای اروپایی هستند که بیشترین تلفات را از شیوع بیماری کووید-19 گزارش کرده اند و در مجموع حدود 140 هزار نفر در این کشورها بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

- افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در اروپا به تعطیلی کافه‌ها و الزام به استفاده از ماسک در برخی دیگر از اماکن عمومی منجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 برنامه‌های تعطیلات تابستانی را در بیشتر کشورهای اروپایی مختل کرده است به گونه ای که در برخی از کشورها مقامات به اعمال مجدد محدودیت‌ها برای مسافران، تعطیلی کافه‌ها و تفریح‌گاه‌های شبانه، ممنوعیت آتش بازی و الزام به استفاده از ماسک در بیشتر اماکن رو آورده‌اند.

انگلیس، ایتالیا، فرانسه و اسپانیا از کشورهای اروپایی هستند که بیشترین تلفات را از شیوع بیماری کووید-19 گزارش کرده‌اند و در مجموع حدود 140 هزار نفر در این کشورها بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

علاوه بر کافه ها و جشن‌های خیابانی، تجمعات بزرگ خانوادگی منبع شیوع جدید بیماری کووید-19 در چندین کشور اروپایی اعلام شده است.

برخی از شدیدترین ممنوعیت‌ها در اسپانیا اعمال شده که طبق آمار در حدود 14 روز گذشته تقریبا 50 هزار مورد ابتلا به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج دیگری از شیوع کرونا در اروپا و اعمال محدودیت های جدید

موج دیگری از شیوع کرونا در اروپا و اعمال محدودیت های جدید