مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-15سياسي

دومین نذرواره حسینی ایل قشقایی در شیراز برگزار می شود


رییس مجمع عالی بسیج عشایر فارس رییس از اجرای دومین نذواره حسینی ایل قشقایی در دهه اول محرم در شیراز خبر داد و گفت: در قالب این نذواره به دلیل شیوع کرونا و آسیب بسیاری از مشاغل، - ایسنا/فارس رییس مجمع عالی بسیج عشایر فارس رییس از اجرای دومین نذواره حسینی ایل قشقایی در دهه اول محرم در شیراز خبر داد و گفت: در قالب این نذواره به دلیل شیوع کرونا و آسیب بسیاری از مشاغل، بسته های معیشتی را میان نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

بهروز صادقی 25 مرداد در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به فعالیت های مذهبی ایل قشقایی گفت: مجتمع فرهنگی ـ مذهبی ابوالفضل(ع) قشقایی ها سالیان سال است که در حال احداث است و امیدواریم که خیران برای تکمیل این مجتمع ما را یاری رسانند.

او افزود: این مجتمع در 3 طبقه در مساحتی با متراژ قریب 4 هزار متر مربع زیربنا در حال احداث است که در آن امکاناتی نظیر سالن جلسات، کتابخانه، فرهنگ سرا، پایگاه مقاومت بسیج، خانه عالم و غیره دیده شده است.

صادقی بیان کرد: از زمانی که این مجتمع ساخته شده خیر و برکات زیادی برای مردم استان فارس داشته است از جمله راه اندازی موکب ابوالفضل العباس(ع) است که در ایام اربعین در عمود 822 به زائران حسینی ارائه خدمت می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نذرواره حسینی ایل قشقایی در شیراز برگزار می شود

دومین نذرواره حسینی ایل قشقایی در شیراز برگزار می شود