مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-15سياسي

خواسته دبیرکل سازمان ملل از مردم بلاروس: اختلافات را با گفت وگو حل کنید


سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت، آنتونیو گوترش دبیر کل این سازمان، خواستار آن شده که مردم بلاروس تمام اختلافات پیش آمده بعد از انتخابات را از طریق گفت وگو حل کنند.

- خواسته دبیرکل سازمان ملل از مردم بلاروس: اختلافات را با گفت وگو حل کنید سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت، "آنتونیو گوترش" دبیر کل این سازمان، خواستار آن شده که مردم بلاروس تمام اختلافات پیش آمده بعد از انتخابات را از طریق گفت وگو حل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، استفان دوجاریک آخر وقت روز جمعه اظهار کرد: دبیرکل سازمان ملل از مردم بلاروس خواسته نارضایتی های بعد از انتخابات خود را، به منظور حفظ صلح در این کشور، از طریق گفت وگو حل و فصل کنند.

انتخابات ریاست جمهوری بلاروس روز یکشنبه برگزار شد.

بر اساس تایید کمیسیون مرکزی انتخابات بلاروس، الکساندر لوکاشنکو ، رییس جمهور فعلی این کشور، ششمین دوره خود را با بیش از 80 درصد آرا تضمین کرد.

اپوزیسیون این کشور، که حول محور سوتلانا تیخانوفسکایا ، نامزد ریاست جمهوری قرار دارد، این نتایج را به چالش کشیده و مقامات را به جعل گسترده در جریان انتخابات، متهم کرده است.

از زمان اعلام نتایج رسمی، تجمعات مخالفان شهرهای بلاروس را فرا گرفته، در حالی که نیروهای امنیتی نیز سعی دارند این اعتراضات را با زور و با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته دبیرکل سازمان ملل از مردم بلاروس: اختلافات را با گفت وگو حل کنید

خواسته دبیرکل سازمان ملل از مردم بلاروس: اختلافات را با گفت وگو حل کنید