مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-15ورزشي

کوهنوردی خراسان شمالی نیازمند نگاه حمایت / دیواره صخره نوردی شیروان شاید 1400


رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی استعدادهای این رشته ورزشی در خراسان شمالی را نیازمند حمایت ویژه استانی دانست و گفت: دیواره صخره نوردی شهرستان شیروان احتمالاً در سال 1400 نصب می شود.

- رضا زارعی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به وضعیت رشته کوهنوردی در خراسان شمالی و شهرستان شیروان اظهار کرد: این شهرستان از جمله مناطق دارای استعداد در رشته کوهنوردی محسوب می شود که در سال ها مختلف توانسته افراد بااستعدادی را به کشور معرفی کند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت ویژه استانی از رشته کوهنوردی خراسان شمالی افزود: با توجه به استعدادهای این خطه، نگاه ویژه مسئولان می تواند باعث مدال آوری قاره ای برای خراسان شمالی باشد.

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی مکان تمرینی مناسب در سالن های ورزشی را لازمه ورزشکاران شیروانی دانست و گفت: درخواست های تأمین دیواره های سنگ نوردی به این فدراسیون واصل می شود و پس از رسیدگی با توجه به زمان درخواست و تأمین اعتبارات، این اقدام انجام می شود.

وی درباره حاشیه انتقال دیواره سنگ نوردی شیروان به شهری دیگر تصریح کرد: شهرستان آران و بیدگل ازنظر اولویت بالاتر از شهرستان شیروان قرار داشت و بر همین اساس دیواره صخره نوردی مربوط به خود را دریافت کرده و ارتباطی با سایر استان ها ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنوردی خراسان شمالی نیازمند نگاه حمایت / دیواره صخره نوردی شیروان شاید 1400

کوهنوردی خراسان شمالی نیازمند نگاه حمایت / دیواره صخره نوردی شیروان شاید 1400