مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-15سياسي

بازدید فرماندهان بهداشت و درمان نیروهای مسلح از قرارگاه پدافند زیستی


جمعی از فرماندهان ارشد بهداشت و درمان نیروهای مسلح با حضور در سازمان پدافند غیرعامل کشور از دستاوردهای عملیاتی و اقدامات فناوری محور قرارگاه پدافند زیستی کشور در تشخیص و مهار تهدیدات نوین بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار عراقی زاده رییس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان ارشد بهداشت و درمان نیروهای مسلح با حضور در سازمان پدافند غیرعامل کشور از دستاوردهای عملیاتی و اقدامات فناوری محور قرارگاه پدافند زیستی کشور در تشخیص و مهار تهدیدات نوین بازدید کردند.

هدف از این بازدید؛ آشنایی با سامانه GIS سازمان دامپزشکی کشور بود که با حمایت های سازمان پدافند غیرعامل کشور تولید شده و در اختیار این سازمان قرار گرفته و در تمام کشور در حال بهره برداری است.

همچنین سامانه رصد و پایش تهدیدات  قرارگاه پدافند زیستی کشور که براساس نظام مراقبت زیستی تولید شده است و در زمینه شناسایی بیماری ها از جمله بیماری های واگیر، حوادث و .

از طراحی قابل توجهی برخوردار است مورد بازدید فرماندهان ارشد بهداشت و درمان نیروهای مسلح قرار گرفت.

آشنایی با سامانه شبیه ساز تهدیدات زیستی و سامانه تصمیم یار تصمیمات مدیریت تهدیدات زیستی نیز از دیگر برنامه های این بازدید بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرماندهان بهداشت و درمان نیروهای مسلح از قرارگاه پدافند زیستی

بازدید فرماندهان بهداشت و درمان نیروهای مسلح از قرارگاه پدافند زیستی