مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-15اقتصادي

مصرف الکل منجر به بروز رفتارهای ضد اجتماعی در نوجوانان و جوانان می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، گفت: مصرف الکل منجر به بروز انواع رفتارهای خشونت آمیز و ضد اجتماعی در نوجوانان و جوانان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، عبدالوهاب بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام صبح امروز در جلسه ای با عنوان اجرای شیوه نامه پیشگیری از تولید و توزیع مشروبات الکلی با تاکید بر اعمال نظارت بر تولید اتانول ومتانول، گفت: سالیانه میلیون ها انسان در سراسر جهان در اثر عوارض ناشی از نوشیدنی های الکلی جان خود را از دست می دهند که در این زمینه باید با آموزش و آگاهی بخشی، خطرات مصرف آن را گوشزد کرد زیرا این معضل به طور جدی بنیان های اجتماعی، اقتصادی، روحی و اخلاقی جامعه را نادیده می گیرد.

وی افزود: در شرع مقدس اسلام مشروبات الکلی حرام بوده و در این زمینه روایات و احادیث متعددی وجود دارد از جمله در روایات متعددی به حرمت و بزرگی گناه شراب خواری اشاره شده است و از امام صادق ( ع) روایت شده که خداوند تعالی برای معصیت خانه ای قرار داده و برای آن دری درست کرده و آن را قفل کرده و برای آن قفل کلیدی است که کلید آن شراب است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، ادامه داد: شاخص مصرف الکل در جهان بر پایه گزارش سازمان جهانی بهداشت برای افراد بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف الکل منجر به بروز رفتارهای ضد اجتماعی در نوجوانان و جوانان می شود

مصرف الکل منجر به بروز رفتارهای ضد اجتماعی در نوجوانان و جوانان می شود